Grattis Åsa & Peter


VILKET BRÖLLOP, tårar, tårar, skratt, glada gäster, dans hela natten lång. Allt var helt underbart och helt perfekt. Inte för mycket & inte för lite.. Alla var sååååå nöjda med maten, puh :)
  Det blev till slut 91 gäster & alla hade det helt galet kul.  Vissa mindre & andra mer berusade ..hahahahhaha
Ola hade fotografuppdraget och inatt när vi kom hem så kollade igenom alla bilder som vi tagit under kvällen. Jag vet att Åsa & Peter kommer bli jättenöjda för alla bilder är kanonbra.

Vi är på väg snart. Alvas pappa Håkan är på väg med Alva, ska efter det hämta Keiren & sen drar vi. Blir nog runt 12-13 eller nåt.  Vi har dammsugit och fixat här hemma hos mamma & Per så det är fint när dom kommer hem.  Vi = bra gäster

Tack alla för en vecka & ett bröllop jag aldrig kommer glömma.
  Den här gången gör det ont i mig när jag åker för även om jag vet att vi snart kommer tillbaka så längtar man.  Och saknar ett telefonsamtal som säger : På med kaffe, nu kommer vi och fikar.  aaaaaaaaaaaaa.. inga tårar, nu ska alla vara glada. Kunde ju ha varit värre, kunde ha varit en lyxhustru i Miami eller New York.   Positiva tankar :)))

Tyvärr så kan jag inte visa några bilder än. Men snodde en bild från vår tårtmakare Camilla.  Hon gjorde 5 stycken. Tårtorna var jättevackra och mycket goda. Tusen tack!!

Åsa, du strålade igår & jag vet att alla som älskar dig var med dig.  Jag är så stolt över dig.





Kommentarer
Postat av: mitha

Såg lite bilder på facebook o det var ett mycket vackert brudpar!!!

Och du strålade med minsann=)



KRAMAR

2009-08-02 @ 12:03:39
URL: http://himmelohelvete.se/wp/
Postat av: åsa

maten var jätte god tack så mycket

2009-08-02 @ 17:18:55
Postat av: åsa

tusen tack för den jätte goda maten!!! älskar dig:)

2009-08-02 @ 17:21:00
Postat av: Lizzi

Ååå va jag vill se bilderna:o) Grattis kära Åsa o Peter!! Kram

2009-08-02 @ 23:15:02
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Camilla

Grattis till Er Åsa och Peter, oxå nyfiken på bilder :-)

Kram tårtmakerskan :-)

2009-08-02 @ 23:27:00
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0