Godmorgon SWEDEN!!

Fortsättning med f-kassan  = men guuuuuuuuuuuuuuuuud, hur svårt ska de va!!!  Ringde i morse. Plats 96 i kö....  Svaret jag får är : -jag ska skicka en "uppmaning" till din handläggare så får vi hoppas att handläggaren tittar på det!!?? ÖÖÖÖ , JA, DET FÅR VI HOPPAS!!.
- kära lilla handläggare. PLEASE!!! Tur att vi inte sitter utan pengar men igen mina pengar är faktiskt mina pengar och dom vill jag ha!

Över till något roligare.  Min Tattoo. Var inne hos Mr Tattoo igår och fick alla tider. Behöver nog inte mer än 4 sittningar. Han satte upp 6 i fall så jag inte sitter med en halvklar arm VÄLDIGT länge. En mycket uppbokad man.  Doften, musiken och studion fick mig att explodera igår.  Han är helt fantastisk duktig och det ska bli en ära att få bära hans verk. 

Meningan var att  jag skulle få tid i januari men det blev framflyttat :((  Första sittningen då vi ska köra alla konturer blir den 15/3 kl 12.00 piiip! Min mammas födelsedag.  Grattis i förskott ;) 
Så med andra ord om ett år sitter jag med en hel arm full i galen färg. LÖVLEY!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur att det inte är än så ännu finns det tid att ångra sig.Jag är din mamma så jag bestämmer eller hur.(hihi) Kraaaaaam min älskling.

2009-08-12 @ 19:46:45
Postat av: Kamilla

Lycka till med mörten då;) Det ska bli spännande att få se resultatet:)

2009-08-12 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0