Idas fest! :)

Kom hem för en stund sedan. Jättetrevligt har vi haft det. Skrattat så jag har ont i magen. Vi har käkat god mat och massa tårta.  Keiren har samlat pant, Alva har showat och Freja har skrattat hela kvällen. Förstår inte att Freja orkade vara vaken så länge.  Nu sover dom alla 3 som grisar... på tal om grisar. En  liten sketen bonde bestämde sig för att "fixa till" ett fält alldeles i närheten där vi satt och hade mysigt..

De luktade aaaaaaaaaas!!
- aha, sa AnnsiPannsi.. detta är ju SvinUrin!!!..   hahaha  Svinurin..hur äckligt låt inte det på en skala... Jag höll fan på att   spy!

Stanken la sig lite efter en stund..PUH!

Jag är TRÖTT med stort T,  det blir ett sånt himla väsen när vi alla träffas, man skrattar ju hysteriskt typ hela tiden = hönshus!!!  Nu är jag helt färdig!
 
GODNATT!

Min, Olas och barnens present till Ida. Ett silverhalsband från VildaViola. Hon blev jätteglad! 


Hade även med Present till Adam, min syster Åsas minsting som fyller 1 om ett par dagar :)  Basketskor från name it


Mingelkort... lillasyster Sandra & Keiren


Mingelkort


Världens vackraste mamma


från vänster: Åsa, mamma, Annsipannsi, Alex och Marie. Anns Niklas i bakgrunden


Paketöppning.


Kommentarer
Postat av: Mia

hehe va mysigt ni har de, skrattar åt doften, men gud va typiskt, förmodligen försvann inte lukten, ni vande er :P puss

2009-04-19 @ 02:07:11
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: LISE

HAHA skräll mamma XD



Mysiga bilder du har tagit da :)

2009-04-19 @ 15:17:32
URL: http://liesy.blogg.se/
Postat av: Anki

Verkar ha vart ett kanonkalas=) Fint halsband!

Kram

2009-04-19 @ 22:07:15
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0