Lördag = Lions

Har precis messat älskade Lisen för att eventulllt få med henne till Lions. Hon sover nog, drömmer massa söta drömmar om eget företag, och romantiska picknickar på Sandvikens strand. 

Idag ska vi även köpa Alvas efterlängtade hamster. Tror vi har bestämt oss för 1 nu för nästan alla säger att dom bråkar jätteofta om dom är 2, bråkar på liv & död!!! ÅKÄÄÄJ,  vi tar 1 st hamster tack. I vår familj vill vi inte att det ska mördas hamstar. Vi har även döpt vår hamster. Den ska heta Truls.   Än så länge. Vägen från ett tilltänkt namn till ett faktiskt namn är lååång. 

vår  to do lista idag:


  • Sätta på mig ansiket.
  • Lions med eller utan Lisen
  • Tvätta kockrock i hopp om att den krymper, jag är bara 162,5
  • Köpa hamster i en ICKE ormfri djuraffär!! Hur i hela friden!!!!??? Lisen räddar mig..puh!
  • Hämta min förlovningsring som ligger i Tobbes gym :(
  • Träffa svärföräldrar ( om det går vill säga )

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Jag var vaken..haha! Snackat med Macke o gissa vad...de har massa hamstrar o dessutom halva priset idag;) Tror vi drar till Bromölla ja:)

2009-04-25 @ 10:20:59
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Camilla

hej så söt Idas Marie var i vi föräldrar, kul att de vann.

kram

2009-04-25 @ 13:34:31
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0