Amy är hemma igen :)

Berättade för Alva att Amy förmodligen inte kunde stanna kvar hos oss. Hon hade ju fått megamaxisuperdäng!

(jaja, försökte vara rolig )  BIG NONO!!....En mamma kan ska inte försöka vara rolig om det varit en hamsterfight i huset. Då ska en mamma tydligen sätta sig ner å hålla käften. Alva bröt nämligen ihop och sa åt mig lugnt & sansat att
- mamma, nu är du faktiskt orättvis... nu är det du som inte tar mitt bebis ifrån mig...  !!!??? ööööööö
Vad säger man då???  Tror Alva kommer bli den nya Oprah!

Jag fick helt enkelt ta lilla Amy i lådan och åka till Macke i djuraffären så han fick kolla på henne. Han sa att Amy behövde några dagar i lugn & ro + druvsockervatten. Så nu har Alva sina 2 barn hemma. 2 hamstrar i varsin bur. Eller ja, Amy får en bur på lördag. Hon får klara sig i Frejas leklåda sålänge.


En komplett familj vi nu är igen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad glad jag blir att Alva får behålla båda och att dom får varsin bur :) saknar er puss o kram

2009-04-28 @ 23:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0