Alva hjärta hamster del 2

berättade förut och tro inte på f-n att jag började gråta. jag var så rädd för att Alva skulle börja gråta så ja... lilla mamman var den som blev tröstad istället haha.

-lilla mamma hon är i himlen nu Amy. Det går bra.

Frågade om hon ville se Amy men det ville hon inte. Vi ska begrava henne sen. Och självklart ska vi ha begravningskaffe.

Nu ska jag till mitt JOBB!! hurra!! va kul, mitt jobb..haha det låter ju helt sjukt bra! I morgon börjar jag jobba på MITT JOBB. :D :D



Kommentarer
Postat av: mamma mormor

Tusen lycka till Malin med ditt jobb.Det här är ju inga problem för dig Malin ,du är ju ett proffs med allt som gäller mat. Kram mamma

2009-04-29 @ 21:01:34
Postat av: Lizzi

Stackars liten:( Lycka till på jobbet!! Är sååå glad för din skull:) Jag jobbar tyväll imorn kväll så jag kan inte komma.....typiskt!! Kram

2009-04-29 @ 21:39:06
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Linda J

Vad skönt att allt gick bra! Ha en bra dag på jobbet =)

2009-04-30 @ 09:59:31
URL: http://mysprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0