Utmanad!

thedevilwears.se har utmanat mig...Man ska fylla i svaren och sen utmana nya bloggare.
här är lite onödigt vetande ;)

5 platser där jag varit på semester: Österrike ( Zell Am See) Danmark, England, Finland & Tyskland. ja jag vet, inget värre att komma med

5 jobb som jag har haft:  lärare, bartender, kock, servitris cafébiträde på café Europa på Malmskillnadsgatan,  hatad telefonförsäljare
5 saker i min handväska: blöjor, napp, mobil, extrakläder till Freja och pengar
5 saker i min frys: grönsaker, cornfilé, cornfärs, fiskpinnar , sojafärs & klyftpotatis
5 saker i min bil: massa barn, massa metal, massa doom, halstabletter och våtservetter.

Utmaningen fortsätter till alla Er som känner för denna "i brist på sysselsättnings sak"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice! Vad roligt ;-)

2008-09-22 @ 18:29:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0