Kalas för Alex.

I morgon fyller Alexander 9 år så idag har vi haft kalas.  Mamma bjöd på jättegodmat & helt supergod tårta!!!! Träffade äntligen lillebror Addes flickvän Stina & hennes hund. Med var även Stinas syster Alice. Jättegoa båda 2:)  Bra jobbat Adde! Ann och Elise var åxå här. Freja fick present av dom. En supersöt snuttefilt och ännu sötare mössa.

Alice, Stina, Adde & Freja


hm.... vankas det bebis snart haha



Alva käkar skaldjurslåda med sallad & massa klet


Ascoola Niro och Alva. Freja sov sig igenom hela kalaset.

Stinas hund Niro och jag som faktiskt blev alldeles frälst!!!! åå va söt!!


Kommentarer
Postat av: walla

till mina flickor Malin och Ann. kycklingpaj 225grad. 6 port. 1grillad kyckling.1 purjolök.200gr champinjoner.1burk creme fraich .1 paprika. salt sv.peppar,paprikapulver,1msk soja,små bitar kyckling.fräs purjo+svamp strö över lite mjöl häll över 5 dl buljong lägg i allt koka 5 min.Lägg stuvningen i en form lägg pajdeg över pensla m.ägg. grädda 10-15 min.

2008-09-15 @ 11:14:13
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: walla

till mina flickor igen.ricecrispiestårta.4äggvitor,2dlsocker,3dlricecrispie vispa vitorna.vänd ner socker.+ "

bred ut smeten i en långpanna på bakplåtspapper in i ugnen 125 grader ca 1 tim och 20 min.Värm 4 gulor 1dl socker 1dl grädde 1msk mjöl tills den tjocknar sen 75gr smör i.Lycka till puss mamma.

2008-09-15 @ 11:24:31
URL: http://wallaz.blogg.se/
Postat av: Anki

Kul med kalas=)

2008-09-15 @ 11:38:19
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0