Säffle 15.57

I morse tog jog jag med mig Freja & Alva till Tabor, öppna förskolan. Träffade halva fam. Kasten. Ida, Alice & lilla Vincent. Mitha, Tin Tin & Molly.  Det var jätte jätte trevligt.  Sen bar det av till min mormor & morfar där även Syster Ida oh hennes Marie var. Sist men absolut inte minst ringde jag till Pocca och drog med henne till kafferepet där vi käkade underbar räkmacka.  ÅÅÅ vilken trevlig dag. :)) I morgon hoppas jag att jag kan träffa Piiken, miss her!!

Nu ligger Freja & sover, Keiren & Alva är ute & leker och här sitter jag och slappnar av.  Ska ta mig en varm kopp nyponsoppa för det är så gott. Ska ta den för att jag fryser med.... jösses är ju inte van den här kylan ;)




Önskar er en jättemysig Fredag

Kommentarer
Postat av: mitha

Ja det var s¨ååå trevligt att träffa dig och Freja är ju för sööööööt!!! Ja Alva med såklart, henne får vi inte glömma bort ju!!!!!



Gött med räkmacka! Blir varma mackor här ikväll!!!



Ha en fortsatt trevlig helg i säffle!!!



KRAM

2008-09-12 @ 17:45:57
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Åzzy

Räksmörgås! Vill ha! Men ibland är brödet törrt som fan på Kafferepet :-)

2008-09-12 @ 19:55:26
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Pocca

TACK för fikastunden det var verkligen SÅ mysigt och SÅ skönt att få komma ut lite och få träffa dig in real life också! Alva charmade mig rejält!!!! Gud vilken härlig tjej! Ja, det lilla också förstås;-) Men inte på samma sätt!



PUSS PÅ DIG!!

2008-09-12 @ 22:01:26
URL: http://poccahonta.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det var toppenkul att träffa er, få kram av lilla Alvisen och få snosa på Freja. Det var bara Keiran som fattades, Krama han från mig.

2008-09-12 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0