AAAAAAAAAAAAA


Tavla av Underbara Mia mäkilä


hinner inte med dagen ( & ändå sitter jag här hahaha) Har flängt runt i stan som en galning idag.  Har verkligen inte tid att fixa presenter i Säffle men då kanske man ska köpa det innan man åker. grrrrrrr. Har helt & hållet glömt bort detta.

Så mitt schema idag:

Köpa presenter, jättemånga
fixa bilen
Packa till alla barnen
Packa till mig själv
Fixa middag
Fylla bilen
Ta hand om Freja = mat jätteofta
Tanka bilen
Åka till Lisen med en film
Fixa massäck
aaaaaaaaaaaaaa
Hänga tvätten
Puh. .. *andas malin andas *

Stackars Ola är jättedålig så han ligger och sover nästan hela tiden... stackarn. Men Walla är inte den som är den :))
Nej, här fyller vi bilen och drar 50 mil med 3 ungar varav 1 på 3 veckor.   Tänker köra jättetidigt + att både Alva & Keiren får vara uppe länge idag för då sover dom i bilen. Det går snabbare för dom då. 


Ska försöka hinna med att skriva även fast jag inte är hemma. Annars kommer jag ju få panik.  Vi åker hem  på Måndag morgon.  Har några som jag vill träffa bla. Piiken, fam. Kasten, mormor & morfar. Tänk om man kunde hinna med en fika med Pocca åxå..hm....


Puss & kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Pocca

Om du hinner så hör av dig! jag anpassar mig gärna åt en stressad tre barnsmamma!;-) Särskilt när Säffle får sånt fint, fint besök! KÖR FÖRSIKTIGT!!!! OCH stressa INTE IHJÄL DIG!



PÖSS

2008-09-10 @ 17:14:51
URL: http://poccahonta.blogg.se/
Postat av: Camilla

Kör försiktigt imorgon.

Så ses vi förhoppningsvis innan helgen är slut!

Jobbar lö till 14, sö jobbar jag 16-22 annars är vi hemma!

Kram

2008-09-10 @ 18:18:13
Postat av: Åzzy

Kör försiktig med så värdefull last!

2008-09-10 @ 21:09:57
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Anki

Oj då, fullspäckat schema! Ta det lugnt & kör försiktigt & hoppas du får en kanonhelg=)



Kramen

2008-09-11 @ 11:32:49
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0