Regnig Torsdag...

Så var det min tur att bli snorig + att jag tappat hela rösten (nästan) klarade inte av att få ut en ljud i morse. Jag skulle säga godmorgon på bebisspråk till Freja och det kom en rosslit pip. Har gurglat upp mig några toner så nu känns det lite bättre.  Har inte alls tid med att var dålig idag för jag har tuuusen saker att fixa. 

Torsdag betyder även läsa-säffletidning-dag tillsammans med  en jättestor kaffe.  Har bestämt mig för att byta till en betydligt mindre kopp då tidingen blir utläst på ungefär 3 minuter haha men läsa den DET måste jag :)

Nä nu måste jag dra igång med alla projekt så jag hinner innan kl. blir 18 nöll nöll.

kramen till er alla!



Alvas absolut största skräck... RÄKOR MED ÖGON!!!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

KRYA PÅ DIG. njut av tidningen och hoppas att du finner tid till alles. Fin kyrka måste jag säga. Kram

2008-10-30 @ 11:29:35
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Åzzy

Jag förstår vad hon menar. Så känner jag inför fiskar med huvud och ögon.

2008-10-30 @ 18:43:03
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0