Pigg som en mört!

Idag mår jag sjukt bra. vet inte vad som hände igår. Konstigt, allt känns som borta.  Det finns en gud after all. Som 3-barnsmor så har man inte riktigt tid med att vara sjuk.  Det ska fixas å donas å hämtas å köras. Missförså mig inte nu jag fixar, kör och donar mer än gärna för det visar bara på att barnen anpassat sig till ett liv här i Blekinge. Underbart när kompisar ringer & vill leka eller när dom blir bjudna på kalas.  Keiren fick en inbjudan igår till ett kalas på söndag.  Hurra hurra skrek han.

hur ser dagen ut idag då? Jag ska träffa min personlige tränare idag. Yes! jag har en personlig tränare. (fint ska de va ;) han ska få fixa till mig på nolltid.  Har bestämt mig för att inte väga mig mer då muskler väger mer än fett. Bort med vågen.. Puts väck!!   Sen ska jag upp til olas jobb, Önskefoto.  Hade även tänkt att Slita ut Lisen på en frukost men fan jag hinner nog inte. hm.. får se. hm.. 
Sen är det hämtning av Keiren kl. 13 och alva kl. 14..puh! efter det ska vi till vår lilla prutthäst så Alva får rida en stund.  SEN är det nog inget mer idag.

Nu är Freja JÄTTEhungrig så I´m off. Läser hos er alla senare idag. Ha en bra dag!

P&K


Har ju glömt att visa vad jag fick an Svärmor Britt i söndags!!!  hurra hurra en Riktig asbra toppen plattång! Tack snälla älskade Brittan :)

Kommentarer
Postat av: mitha

Sån där plattång skulle jag inte säga nej till. har jordens dret här hemma....



men va kostar en sån där tro?



klart vi försöker få in en bloggfika om du kommer te säffle. =)





kraaam

2008-10-22 @ 07:51:20
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0