lågkaloriFika :(

Fredagsfikat idag med Lizzi  blev idag ovanligt nyttig. Skulle köpa min 3 ostar macka. Men den dom hade idag var skitstor och svindyr så jag tog en fralla utan allt. God men lite torr. Tur att latten var stor och saftig annars hade det dammat i munnen på mig ;)





Efter vår fika åkte jag, Freja & Alva åkte till Kalling flyplats för att hämta faster Johannas pojkvän Matte. Han bor i Gävle och snart ska Johanna flytta till honom.  Dom träffades åxå på nätet. :)  Kommer att bli supertomt här utan Johanna och hennes hund Stella. :(((

Alva fick luncha i bilen = jättenöjd!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp,ska banne mig göra det! Lever sitt liv? JA verkligen.

2008-10-04 @ 10:16:04
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anki

Hahahaha en fralla utan allt?!Det lätt gött det MalinS

2008-10-04 @ 18:40:25
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0