Indiska is the shit!!!!

jag drog med Lisen till Kristianstad idag igen.  Ja menar ; är man mammaledig och vill handla så är det väl bara att åka och handla ;))
Vi har självklart fikat på latte och macka. Hittat bästa stället åxå  & tro det eller ej men på detta café så kan vi inte hitta ett enda fel på tonfiskbaugetten.  Mycket ovanligt.
Vi har fixat alla presenter till Alva nu. Hittat en top till mig som jag kan ha på dopet. Hurra!   Åkte även in på Eko-hallen på vägen hem  och köpte en massa nappar till Freja. Många måste man ha.

Indiska


Vill ha allt!!!



Br-leksaker  öööö... hm.. hon är inte riktigt som alla andra ;)


Snart kommer Ola hem & då drar jag iväg till Bromölla tror jag. Ska byta ett par skor till Alva och sen helghandla.  ÅÅÅ måste ju köpa ljung åxå.  YES!! Love ljung!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur långt är det till Kristianstad då?

2008-10-09 @ 19:46:59
Postat av: walla

hahahahahahaha

2008-10-09 @ 19:49:08
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0