i en hall 20.16

Här i mitt ljuvligt lugna hem sitter jag och kollar coola inredningssaker till mitt nya sovrum.  Jag ska ha ett sovrum med massa tyger, ljuslyktor vill även ha en himmelsäng. Jag har alltid velat ha det och NU SKA JAG DET!!!! Frågade kär vacker sambo( läs, hoppade,skrek:vill vill vill haaaaaaaa)  om jag fick det och han sa jajjemensan lilla walla ska du få det.  Så nu ska det fixas, målas, köpas och grejjas.  Jösses vad det ska mysas i den sängen. Kanske därför Han sa ja hahahahaha
Lätt att jag ska in till Indiska i morgon. har även hittat sängen. åååå fän va nice.





Kommentarer
Postat av: sandra "piik"

åh tack åh tack!

2008-10-05 @ 20:48:09
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0