Fredagsnöje = Städa

Ska storstäda idag. Städar som vanligt gör jag ju alltid annars ändå och för att  försöka lura mig själv att jag faktiskt har ett händelsefullt liv så blir det på fredagar Storstäd :))  Missförstå mig inte nu!  Mitt liv är alldeles jättehändelsefulltrikt. Jag ger ju Freja mat både i sängen, på golvet, i bilen, på café, på parkeringar, på kalas, framför datorn, från höger, från vänster. ( Snart kommer jag även att kunna lägga till Kyrkan till min samling då dopet är superspikat nu och kommer att bli den 15 nov. kl. 12.30)
En stark Qvinna jag är som inte alls känner sig som en vandrande Milkofabrik.  Nej, mina läppar är naturligt röda & fylliga.  Mitt hår är inte alls risigt efter alla hormonkrockar och mina kläder har inte alls ständiga spyfläckar över vänstra axel. Livet är bra underbart!!

Har inte tid med er nu!!! STORSTÄDNING va de ju!

Städmusik idag blir KRUX  


http://www.kruxdoom.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar Dig Puss på Er.

2008-10-10 @ 13:31:41
Postat av: Anna

har också en sån dag... inte ens en bra bröstdag :(

kram på dig

2008-10-10 @ 14:41:52
URL: http://pappersdrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0