1,5 kilo mindre

Godmorgon alla vackra rockers :)  Vägde mig alldeles nyss. 1,5 kilo mindre än för 2 veckor sedan. hurra hurra!! Det finns en gud after all.  Min gud sitter på ett svart moln och lyssnar på Opeth och Amon amarth,  helikoptersnurrar det långa håret &  småsmuttar säkert på något konstigt grönt.   yes!, de ä min gud det ;)) min gud ä bra.

Om exakt 1 timme och 18 minuter sätter jag mig i bilen ( 1,5 kilo lättare hehe) och kör ner till stan för att ta en fredagsfika med Lizzi.  Prata lite skit och frossa i massa godsaker så att jag går upp 1,5 kilo igen......grrrrr.... En macka kan jag väl få ta ändå.

Nu måste jag duscha bort spy´t i håret på mig som ljuvliga Freja så snyggt placerade förut.  Bara för att man är nybliven 3-barnsmor så behöver man väl inte lukta som en. 

Ses sen ! Önskar alla en underbar Fredag med mycket metal :)

opeth


Amon amarth




Kommentarer
Postat av: sandra "piik"

jag vill ooockså fredagsfiika!!!

2008-10-03 @ 12:57:15
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0