Lördag i bilder

Haft häcken full idag. Flängt runt överallt som en galning känns det som. Avslutade kvällen med att bjuda Britt, Noah och Johanna på middag.  Fixade rotfruktsgratäng med lax  och egen glass som är en kopia av Ben & Jerrys strewberry cheesecake. Så sjukt god! Dom har alldeles nyligen åkt hem och nu är jag supertrött.  Säger Godnatt till er alla med en "Fredag i bilder"

Kan man vakna bättre än så här. Vilken underbar utsikt.


Träffade Faster Johanna på Ritz för fika :))


Kladdkaka först &  fralla sen


Snyggfaster som i denna stund är fullproppad med wallamat ;)


Keiren har varit på halloweenfest hos kompisen Elliot i kväll. En DracUlla det blev ;)


iiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Middag. Lätt att jag MÅSTE ha en ny mobil, asdåliga kort i mörker. grrrr


mat i ugn                            glass, snart i mage
 

söt Freja                                           söt Alva vid söt staty.. ööööö harkel ;)
 

Sov gött & vakna inte blött

Kommentarer
Postat av: Åzzy

Är det en bit smörgåstårta jag ser? ... Jag älskar smörgåstårta!

2008-10-26 @ 09:43:06
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Lizzi

Vi måste höras sen om imorn...jag jobbar 16-24 o viska ka in te Kristianstad en sväng före. Imorn bär det av till Ullared:)

2008-10-26 @ 10:28:13
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello

Fina bilder på barnen.

Freja ser ut att växa massor!

Kram

2008-10-26 @ 16:48:20
Postat av: Anki

Smarrig mat! Walla har lust att lägga ut lite recept kanske?;)



Kramen

2008-10-27 @ 09:25:59
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Emelie

haha kontrade du mig med hemmagjord strawberry cheesecakeglass hihi :) jag har nyss käkat upp min, guu så god den va! shieat, skulle jag möte keiren i en mörk gränd i den outfiten skulle jag bli livrädd :) puss & kraam

2008-10-28 @ 15:37:41
URL: http://labelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0