Fan ta försäkringskassan

Hur tror FK att man ska klara sig på en mammapenning som aldrig BLIR UTBETEALD!!!!!!!!!!!!!!!!  Hon är 2 månader nu och dom lovade att jag skulle få ersättning för över 2 månader nu i oktober. Jahaja, trodde jag. Kollade kontot idag och fick se att dom hade satt in 3200!! Ursäkta det fattas nästan 14000 kr. Vilka idioter. Hur detta går vet jag inte nu med allt som är planerat.

1 Frejas dop 15/11
2 SÄFFLE-resa till veckan
3 Ullared på måndag för att köpa vinterkläder till barnen
4 IKEA 6/11 för att köpa allt till dopet
5 min födelsedag 13/11

Blir så sjuk ledsen när dom gör så här. Ska ringa till dom imorgon för att ta reda på ALL FAKTA I VÄRLDEN!!!

en kul sak har jag att meddela i allafall & det är att Freja idag har hittat sin arm. 





Puss och godnatt.  Nu ska jag bara sitta i min underbara fåtölj och kolla TV ( & tycka synd om mig själv)

Kommentarer
Postat av: mitha

FK=BLIR GALEN!!! Finner inga ord va de håller på med!



MEN kanske du får mer pengar imorron? Hoppas verkligen att du får resterande pengar. Varför har du bara fått en del? ja det kan man ju undra!



Sätt dit dom för fan! Ge dom va dom tål!!!!



Pöss

2008-10-23 @ 20:15:40
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: mitha

Underbart söt hon är Freja<3<3<3

2008-10-23 @ 20:16:31
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Kamilla

Gratis??? Finns det sånt som är gratis? WOW, gratis är gott. Ställ på FK, det gjorde jag i somras. Jag fick pengar på en gång.....Lycka till!!

2008-10-23 @ 20:34:59
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har all rätt att vara förbannad! Åhhhh vad lågt och dåligt :-( Sitter här och blir upprörd på morgonkvisten samtidigt som tårarna trillar efter ditt underbara inlägg...



Jag känner mig inte stark,ibland kanske men inte jämt, blev så glad över din kommentar att gråtmild som jag är har gråtit floder.



STOR KRAM PÅ DIG!!!!

2008-10-24 @ 06:27:26
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anki

Härligt att hitta sin arm=)..Mindre härligt med FK..:(

2008-10-24 @ 08:11:41
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Katrin

Dom har glömt bort dig! det är ett faktum. I somras när vi båda tog ut FP fick vi inga pengar. Efter 7 veckor ringde jag och frågade och de sa att det var handläggningstid på 8 veckor. -Ja, men nu har jag väntat i 7 då innebär det att jag får mina pengar till veckan? Hon kollade direkt på våra uppgifter. Och upptäcker att inget var gjort, så hon räknade ut vad vi skulle ha i ersättning medans jag satt i luren. Och pengarna kom veckan efter.

2008-10-24 @ 08:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0