Walla a la Säffle



tjohoooo!! Resan igår gick super som vanligt. körde som planerat kl. 06.00. Bra väder å massa kaffe :) Väl framme i Göteborg så var det ju passande nog öpningsdags för IKEA..hehe. Hoppsan Kerstin och vipps så stod vi där alla fyra i entrén. Köpte gardiner, kuddar och en pläd till nya soffgruppen och lite julsaker. Kommer bli jättebra.  Vi stannade även i Tösse en snabbis ocvh hälsade på lillasyster Ida med familj.  Där fick vi mat som även jag kunde äta..hurra!!!  För jag var svulten!!

-Tack syster :)

Väl framme hos älskade mamma så fick vi sitta och mysa med tända ljus för det vart strömmavbrott. som tur va så kom den tillbaka till kl. 21. Hade lite lätt panik att jag skulle missa HH (puh)

Nu ska jag dra till stan och träffa lite folk. Ska även köra Alva till hennes storasystrar Sanna & Frida. Hon kommer att få det döööökuul!!!  Puss och kram :))

Vårt baksäte blir alltid en hydda när vi åker till Säffle, så även denna gång :)) Freja är bara snäll & söt


Ljuvliga gardiner till vårty orientaliska sovrum!!


Tösse :)

Strömavbrott i de värmländska skogarna  iiiiuuuuu



Kommentarer
Postat av: Anonym

KANON,då vet jag att ni är välbehållda ;-) Njut och mys förbannat mycket. KRAMAR

2008-11-28 @ 11:23:45
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anki

Skönt att resan gick bra=) Ha en riktigt bra helg här i storstan nu;)



kraaaaaaaaaaam

2008-11-28 @ 11:50:28
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Camilla

sKÖNT ATT ALLT GICK BRA.

kRAM

2008-11-28 @ 12:29:00
Postat av: Åzzy

Jag har nog ett par marrockanska ljusglas (ljuslyktor) som skulle passa i det orientaliska rummet om du vill ha dem. Tre rosa med guldmönster och två blå.

2008-11-28 @ 18:08:58
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: ola

hälsa alla där uppe, jag skulle hälsa från magda å stina på jobbet idag. älskar er saknar er.

2008-11-28 @ 21:16:03
Postat av: Anonym

Hejsan, jag vet att du har full rulle upp i de västra delarna men du har fått en award i min blogg. Må så gott KRAMAR

2008-11-29 @ 00:53:08
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0