Våga hata Cooffe House

Jag, Lisen och Tog oss en kaffe på stans enda öppna halloweencafé.  Vårat underbara Ritz hade stängt!!.. WHY!!?  Fick offra oss till coffee house = katastrof som idag verkligen visade oss varför man inte SKA GÅ DIT!! Disk överallt och jag fick vänta i en evighet för att  få min latte. Observera att det är ett fik och inte en restaurang, illa. Man får även hämta kaffet själv vid kassan, dom har inte ens hyfs att gå till bordet 5 meter bort och servera  kaffet. Man får en liten dosa som piper när det är klart. En gång när jag & lisen var där vägrade jag ta dosan, till slut när dom insåg att dosan låg kvar vid kassan kom dom. Och den gången var det bara jag, Lisen och att annat par där.  Dålig service eller är det så att vi är sjukt yrkesskadade hahaha

Lite disk. Så här såg det ut överallt!!!



Kommentarer
Postat av: Åzzy

Ser ut att vara ett riktigt ökenställe! Hatar när det ser ut så här på ett fik! Det blir så omysigt! För fan - byt jobb eller plocka disk!

2008-11-01 @ 20:31:44
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Anonym

Dåligt dåligt, jag irriterar mig sjukt mkt på sådant.

2008-11-02 @ 10:17:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: emmy

satan vilket bra fotograf..! måste länka bilden till ägarna till fiket..! muhahahaa jisses!

du skulle varit me i går kväll.. de va jag o lisen o massa alkolister på räkan..! hahahaaa

2008-11-02 @ 21:49:27
Postat av: walla

men jaaaaaaaaaaaaaaaa skitsnygg fotograf åxå :)

Nästa gång är jag med ..lätt! om jag så ska få pumpa ut så de stora blir alldeles tomma och platta ..haha

2008-11-02 @ 22:32:08
URL: http://wallaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0