Ola kom heeeeeeeem!

alla 3 små sover. Jag sitter ensam och tycker inte alls det är mysigt eller skönt.  Ola slutar inte förrän k. 23. :(
Alva är så himla duktig. För några veckor sedan så bestämde vi att ändra hennes nattrutiner. Jag har sedan hon var liten lagt mig brevid henne och gått därifrån efter att hon somnat.  Men sedan 3 veckor så har vi sagt godnatt och sedan satt oss ute i hallen utanför hennes rum., Vi har datorerna där. Första gången vi testade somnade hon på 5 minuter och så har det varit efter det. Kanonduktig.  Hon är jättestolt över att hon fixar det här. Jag är så stor nu säger hon ..sött!

kl. är bara 20.28.. PIP fortfarande en massa timmar kvar tills Ola kommer hem. jaja, vad är en bal på slottet.:(
ska lyssna på en "gammal" goding så länge.

godatt där ute!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig hon är Alvagumman!!! Puss och kramis

2008-11-18 @ 08:39:29
Postat av: Anonym

Duktig hon är. Annars får du köpa en gonorrénalle till henne ;-)Godmorgon föresten, har vräkt i mig mat nu. Kramar

2008-11-18 @ 08:51:48
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0