I Love!!

Jajjemensan.. kär jag är i 2 nu. Ola & min mobil!! Fullkomligt älskar den. Har fotat lite med den idag.  En massa nytt man måste lära sig nu. 

Har flängt land & rike runt idag känns det som. Vart på BVC, fixat lokal, doptårta, kollat lägenhet med Lisen hämtat barn, lämnat barn, hämtat fler barn, lagat lunch på 2 minuter, middag på 20. Nu är jag helt slut.  Blev helt färdig efter lägenhetstitten för han som visade oss den tog all energi från alla människor på en mils radie. Herregud, han var helt bedrövlig.  Vi båda var helt slut. Vilken idiot.  Jag har nästan minnesluckor. 

Nu ska jag krypa upp i soffan och bara andas lugnt.




Testat kameran :)  Frejas burk, den pratar hon med dagligen


Alvas premiärfoto..suddigt men dock ett kort :)

Kommentarer
Postat av: mitha

samma antal megapixlar i min mobil=) blir bra bilder med dom=)



Söv gött nu!



KRAM

2008-11-06 @ 21:40:55
URL: http://www.himmelohelvete.se
Postat av: Anki

SÅ fin!!!Både burk & Walla;)

Kram

2008-11-07 @ 09:05:13
URL: http://www.alltochingenting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0