En söndag i bilder

Godkväll alla kära. Vi får köra en söndag i bilder.  De ä ju så sjukt kul att ta kort med nya telefonen!!!

Alva ville städa = bra dotter :)


Börjat advetspyssla... I LOVE ADVENT!!


Tjockisbebisfötter...ååååå


På väg till Farmor på kalas. 


Vi firade mig & Britt med en middag. Jag fick snygga glas av Johanna & Matte. Brittan fick en Sodastreamer :) Av Britt och Noa fick jag ett presenkort på MQ som jag redan handlat upp :)  Alva slog in Britts paket= tonvis av tejp


Johanna och Frejisen (johanna bakis hehehe)


Tack Britt för en underbar middag. Hon hade fixat jasminris med en gryta med kokosmjölk, paprika och massa mumms.  Alva och Keiren blev överlyckliga som fick kyckling, jag & Ola blev lyckliga som fick Cornfilé i vår :))
Efter maten fixade jag och barnen fruktsallad med kokos, russin & vaniljvisp. GOTT!!



Kommentarer
Postat av: Elli

Japp,det blir ju SÅ läckra bilder med mobben. Grymma.



Ja,det är Karin som är den sykunniga i gänget, nu har vi pillat,sytt och trådat för hela slanten. Hon gick vid 12-snåret och jag är död.



Natti natti. KRAMAR

2008-11-24 @ 00:42:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anki

FIna bilder=) Ser ut som ni haft en riktigt bra söndag,



kraaaaaaaaaaam

2008-11-24 @ 08:34:56
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Åzzy

Men hallå? Vad är det jag ser? Adventspynt? Kan du så kan jag ;) Jag ställde upp min ena stjärna i fönstret igår (dock utan att tän´da den).

2008-11-24 @ 11:10:26
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0