Älskade Johanna!!!

Jag hatar att säga hejdå! Hatar sååååå. När vi är och hälsar på i Säffle och sen ska hem så är det alltid snabbt hej då och puss och kram å poff så är vi puts väck för annars blir det jobbigt.  Men idag brast det totalt. Jag grät som en dåre så nu har jag ont i huvve!! Olas syster ska flytta till sin kära Matte och Matte bor i Gävle. 75 mil!!!!!!!!! hallå sjuafemma!! Det är långt.  Hoppas du kommer att trivas lika bra där uppe som vi gör här nere.  Ta hand om dig älskade Johanna!! Puss och kram

Tycker den här bilden är jättefin!  Lite suddig men fotot säger så mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy,det är så att jag får en stor klump i magen darling. Man är ego i sådana fall och man vill ha dem nära. 75 mil är sinnessjukt lång, vänd på det,då är du i Hamburg.



Kör nu så försiktigt imorgon. Själv ska jag hoppa till dr och få kortisonsprutor i händerna...:-(



Har haft TV kväll med min vän Karin,bönder, Grey's och alldeles för mkt godis...Ser Dumlebitarna på låren.



Den där hemsidan får vi allt snickra på ;-)



Va rädd om dig nu. BAMSEKRAM och godnatt.

2008-11-26 @ 22:07:56
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0