LUCIAKaos!

Vad händer om man har JÄTTEmånga vuxna, 30 barn som ska gå Luciatåg och det är dåligt med plats. JO, man trycker in sig så mycket man bara kan så mycket att ansiktslyftningar inte längre behövs. Så mycket att mina bristningar på magen efetr alla vackra små försvinner. Man trycker på så mycket att jättemånga inte får se någonting alls. Jajjemensan SÅ gör man om man ens barn och barnbarn går Luciatåg!!!!  JÄVLA IDIOTER!!!!  Jag fick krypa fram för att få några dåliga kort.  Alva fick varken jag, Keiren eller Ola se. Lyckades få henne på ett kort när de stod framme och sjöng & det var inte jag som tog det. Fråga bestämt :

-kan du ta en kort på tomtarna för jag ser inte ett smack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter Luciatåget var det dags för glögg och pepparkakor. Vi slängde artigt i oss varsin glögg pga. regnet. Sen drog vi iväg. Nu vet jag hur vintern i Blekinge ser ut..... det regnar!!

Men lycklig, det var Alva, lyckligaste tomten ever!!









Kommentarer
Postat av: Anonym

AHA jädrans föräldrar, blir alldeles matt det av att höra det. Tråkigt att det inte går att samordna bättre.



Nu pit-stop hos en vän och kolla jobbmailen i snöyran. kram kram

2008-12-12 @ 11:34:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: juliasbullar

iihi va mysigt, kommer ihåg när jag var mini!

2008-12-12 @ 13:20:08
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: faster johanna

åh världens finaste tomte:) faster saknar massor alla tre sötisar

2008-12-12 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0