23.33

och alldeles ensam. Eller ja menar ensam utan Ola för han ska jobba natt.  Sängen kommer att va skiiitstor nu för mig och Freja. En sak vet jag dock och det är att  om Alva vaknar så kommer hon bli nöjd när hon inser att hon kan krypa ner utan att hon kommer att märkas, det finns ju gott om plats. :)

Vad har hänt idag då???

  • Lions me Lizzi. köpte värsta retroLampan!!! Är så himla nöjd för jag har letat & letat. Vill inte ha nyproduktion. Slarvade öven bort min coffee-to-go där inne   hm..
  • vart megamaxisuper rörig i skallen.
  • börjat tappa hår pga. amningen. 
  • tonat håret som finns kvar
  • Lagat världens sämsta Jansons. Jag är proffs på det annars, Jag gör supergod jansons men allt tog typ slut och jag orkade inte åka ner till stan igen.
  • Keiren kom ner och hade förvandlats till Linda Rosing... BIG TIME!! Herregud jag skrattade som en galning men grät hysteriskt i smyg för vart ska detta leda. hahahahaha
  • Alva har vart jätteglad idag. 
  • Firade Lucia på Snapphanarnas ridskola. Markeradhoppning, uppvisningar och gevetvis ett Luciatåg som förövrigt inte sjöng...hm.. udda!
  • städat och plockat som vanligt. Man lämnar ett rum tiptop och så kommer man tillbaka 2,5 min. senare och ...... alla kommentarer överflödiga
  • pussat superförkyld sambo godnatt & Hejdå
Känns som om jag sprungit in i en vägg så jag ska bara slänga in "lite" bilder från idag & sen är det hopp i säng.

Älskar dig Ola, önskar dig en trevlig natt tillsammans med Linus...öööö de lät sådär va??  ;)

värsta lampan!!! en sån som snurrar


25 st. Islandshästar. häftigt! Alva va helt salig.


Ont om mycket sång var det gott om


Alva och Viktoria, Keirens kära :) Efter Luciatåget delade tomten ut godis.


Vacker men äcklig Jansons *ledsen i ögat*


hahahahaha NU går det utför....  Slående lik sin mor...  fast min mage & midja har tagit långsemester, far away  :( :)


Godnatt alla!



Kommentarer
Postat av: Elli

skrattar så jag gråter WOW vilka tits sonen har! :-D Underbart! Så fina bilder,låter som en heldag tjejen. Själv har jag bara slöat och sovit typ.



Hihihihii ja,men det är ju så, man pratar å håller koll ;-) Gick förbi superduper lyxiga villan innan de nya ägarna renoverar-för det behövdes ju säkert...NOT!



Ja, det ska bli spännande med dr nästa vecka ;-)



Godnattpussar å kramar

2008-12-14 @ 00:44:28
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg dina inlägg nu, måste verkligen lägga mig nu :-D Ja, det ska vara så fint å pampigt men nej tack gör precis som du!



Trollet, kanske kan vara något att hyra till barnen? ;-)

2008-12-14 @ 00:45:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Britt

Du verkar ha haft en bra dag... har glömt att det faktiskt var precis så där tokigt ibland med småbarn ;-) Med tonåringar ser en dag helt annorlunda ut, fast det tar vi en annan dag... :-)



Ha en skön tredja advent.



Kram Britt

2008-12-14 @ 08:01:20
URL: http://britt-vidin.blogspot.com
Postat av: Åzzy

Vilken snygg "Rosing-kopia"! Så mycket snyggare än originalet! ;)

2008-12-14 @ 09:55:35
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0