På Torsdag har jag mitt slutprov i matte. ...

img_9733 (MMS)

På Torsdag har jag mitt slutprov i matte. Tills dess lever jag i en liten bubbla, en mattebubbla som förövrigt varat i Fem veckor!! Snart är det över och dessa 5 veckor är bland de värsta jag varit med om. Nu tar jag natten. Tänker drömma om vårt Thailand i natt. Längtar faktiskt tillbaka. När vi blir gamla så ska jan- mars spenderas på chaweng Beach , Koh Samui! Om det inte planeras någon naturkatastrof vill säga!!!! För DET har vi redan gått igenom! Godnatt alla vackra:)


Kommentarer
Postat av: Gizze

Skönt när det är klart...ja tänk att få vara på varm plats vinter halvåret...åh va skönt...slippa den j-a snön kylan och skottandet, halkan på vägarna osv...



Men just nu är vårt Sverige fantastiskt...så promenad och sen Sol (utan pool) på min gräsmatta....



Ha en nice dag...Kraaaaaaaam

2011-05-11 @ 07:46:45
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0