Fredag hela dagen lång :D

Godmorgon alla kära trogna läsare. Godmorgon lite mer till alla Säfflisar som kommer att spy av all god kålsoppa under denna marknadshelg. Jag minns det som igår när man sprang iväg efter skolan in till stan för att köpa all väldens massa skräp och godis. Pruttspray köpte man åxå som stackars läraren Ebon fick på sig.... usch!!!! Men jag gjorde det inte!!! Jag gillade Ebon. Ebon va väldigt udda och vansinnigt kul. Man fick inte gå på hennes matta i hennes klassrum för den kunde bli smutsig. Om mattan va liten..??? nej den täckte hela golvet hahahahhaha
Mycket minnen jag fick nu.

Önskar er alla en jättetrevlig helg!!!

http://carolinegustafsson.blogg.se/images/2009/puss_o_kram_66447633.jpg

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh! Ebon och hennes matta! =))) Vilken störtskön tant hon var!

2010-09-24 @ 17:00:06
URL: http://malinbaloo.blogg.se/
Postat av: Gizze

Puss & Kram på dig...

Har gjort tre vändor på stan, inte köpt en enda grej...Rekord!

Men, det är ju en dag i morgon också...idag ska jag vara mamma på stan, eller iaf bilburen om det skulle behövas för sonen är ute & roar sig..

I morgon- ska jag...jo Gizze ska köra Gokart....hur det ska gå....

,,undrar jag också...men kommer säkert fina bilder av det som man ska skämmas för..men man får ju bjussa lite på sig själv



Have a nice freeda nu

2010-09-24 @ 18:35:26
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Trudan

Ja Ebon var kul. Jag minns att vi retade henne att hon var kär i Sven-Ove Ark? för att det stod ARK på hennes nummerskylt på bilen! Om jag inte minns fel så dog hon för ett tag sedan!

2010-10-05 @ 17:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0