Mera kakor åt svenska folket!!!!

Häromdagen fick jag för mig att NEJ, nu ska jag sluta äta mina kakor. Men hallå!!! WHAT??
Jag dricker nästan aldrig, röker inte, äter vegetariskt, cyklar med barnen fram å tillbaka till dagis å jobb. Springer fram å tillbaka på jobbet. Varför i hela friden ska inte jag äta en god kaka. Det är ju löjligt!!

När jag kom till jobbet igår så fick jag en biskvi med kolamummsspeciale av the chef. Han tycker nog att jag är gladare med kaka i kroppen.

Godmorgon i stugan

nu=
moln
+17
drönig son
kletig smörjd arm

Kommentarer
Postat av: Gizze

Är nog så, man Är gladare med en kaka (hmm eller två) i magen.....i alla fall en stund, värre för mig som gått över till nästa ålder.....det sätter sig ju överallt och jag Har inte råd att köpa nya kläder, men som tur är har jag tunikor så jag kan dölja en del...men vill ju gärna kunna visa mig i linne,,,men när solen och värmen kommer så kanske jag visar mina valkar....



Ha en fin kak dag! Gizze

2010-05-20 @ 12:24:11
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0