Hej hej! Idag har jag varit väldigt odati...

Hej hej! Idag har jag varit väldigt odatig. Jag har åxå haft ett pms-ryck och gett disken en jävla utskällning och pga det så ligger jag just nu med dåligt samvete för att älskad sambo med kropp formad som ett frågetecken hamnade mellan pms- rycket och disken. Tänk om man fick önska . . Då skulle jag ge alla män en heldag fylld med pms så ni skulle förstå hur fruktansvärt detta helvete är. Helt pang- bom så får man känslor och hat inom sig som skulle få självaste hmhm att backa av rädsla. Ha ha tur att man klarar av att hålla 95% av skiten inom sig. Med andra ord min disk och frågetecken- sambo ska egentligen vara väldigt nöjda med ett livet pytteväsen för hade det kommit 100% så hade hela huset varit utblåst, träden tappat alla löv och barnens studsmatta ihopviket till ett A4-ark. . . Ha ha ha ha ha ha ha va kul det blev nu. Så, nu va ja glad igen. Det är inte riktigt min grej att va sur. . Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det där med pms ryck har Johan också fått stått ut med ett PAR ggr. Och som du skriver, man önskar att dom skulle få känna på pms för en dag så skulle dom förstå vad jobbigt och hemskt det är. Men jag beundrar dig att du lyckas hålla inne 95%! Jag fixar typ att hålla inne ca 50% unngefär, så, det betyder ju att HALVA lägenheten är utblåst en gång i månaden här!!:P

2010-07-01 @ 14:32:21
URL: http://ragefromwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0