SUPRICE!!!!!!

Fick mig ett ryck häromdagen när jag pratade med piik ( älsklingsSandra) Draconian är i Grekland & spelar så alla flickvänsBryyydsen skulle träffas hemma hos henne. Vi pratade, skrattade i telefonen om hur tråkigt det är att jag INTE jag skulle va där. Jag hör ju åxå dit!!! 
-AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA tänkte Walla NU jävlar ska jag överraska. Jag fixade att Lisen kunde jobba för mig på måndag, beställde biljetter & en timme senare satt jag med biljetter till mig, Alva & Keiren till Säffle.
Så igår i hemlighet knackade jag på dörren hos Sandra!!

Ni får ett litet försmak men snart efter min underbara frukost med mamma så ska jag visa er filmklipp & massa kul. Vilken kväll!!! Helt fantastiskt!!! Vilka bra Flickvänner inkl. ett bihang = moi! Älskar dom såååååå!!!




Kommentarer
Postat av: Camilla

gud så kul att göra så!!

kram på dig

2010-01-10 @ 10:51:42
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0