IQ NÖLL

Jag heter Malin och jag är jättekorkad. Men jag & mina få hjärnceller har i allafall väldigt kul ihop! Vi har skrattat ihop i 3 timmar snart.
Står på ICA förut & läser tyst för mig själv om en biofilm jag vet Alva vill se.
"hm... kul. Bio tom. Onsdag nästa vecka. Kul för Alva. Den måste vi se. Vad kostar den??... aha..50 kr. Oj va billigt. Men Alva är ju inte 1.38 lång. Vad kostar det för henne då?"

Frågade paret brevid mig:
-vet ni vad det kostar om man är kortare än 1.38
Och när jag säger detta högt inser jag..... hahahahhahahahhahahahahahahahahahah
hahahahahahhahahahhahahahhahahahahhamomomomomomohahahahahhahahhahahahah
GODNATT SVÄRJE!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Malin :-D HAHAHA så rolig du är!!

2010-02-16 @ 22:55:14
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Gizze

Shit va bra...tur d är fler som är lite crazy ...



Jag går & undrar vart min hink, som ska sitta i sophinken i badrummet är...när jag bytte påse fanns den inte...spökar det eller är ja heeelt galen - har frågat både min son & min mor -"det satt väl en hink i den här?!!" Båda svarar Jaa...Men vart F..n är den då... den är spårlöst försvunnen

Trist inte Saida lever....



Ha en god natts sömn nu! /Gizze

2010-02-16 @ 23:13:10
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Lizzi

Hahahahah!!

2010-02-16 @ 23:20:11
URL: http://lizzibich.blogg.se/
Postat av: grannen

vet du att du är lite knäpp hahahahahah

2010-02-17 @ 06:43:10
Postat av: sandra "piik"

hahaha.... du är otroligt

2010-02-17 @ 08:54:59
URL: http://piiket.blogg.se/
Postat av: C

tack för dagens skratt :)

2010-02-17 @ 09:49:12
Postat av: Linda J

Moahahahaha! Hahahaha! Hahaha! Du är skojig du! Tack för den! Kraam

2010-02-17 @ 10:26:05
URL: http://missli.bloggie.se
Postat av: Kamilla

Vet du hur länge jag satt och grönnade på detta lr? Vad är det som är så roligt? Först tänkte jag, att det är alltså gratis för dom som är under 1,38. Detta tog lång tid innan jag fattade. Jag hade gjort precis samma sak. IQ nöll jag med:(

2010-02-17 @ 10:46:34
Postat av: Katrin

Haaaaahaaahaaa. Det var ju för roligt!!! Typiskt att syrran oxå tänkte likadant. Haahahha.

Ungefär som när jag och syrran gick runt i G-borg en varm sommardag och hon frågar. -Vad är kallufs fläkt för nåt som det står på alla skyltar? -Jag.-Du menar kalluftsfläkt. (Kallufs fläkt kan möjligen vara en hårfön) Snacka om att läsa tokigt!

2010-02-17 @ 11:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0