En riktigt tråkig Tisdag..

Detta pysslar vi med när vi är ensamma hemma :)) Tränar "Rullor" som Alva säger.
Vilopaus :)
Middag, Oliver. Dessa är RUGGIGT goda!
Lekt med webbcameran...en VÄLDIGT rolig lek :D:D
Yrsa & Alva
Nu tar jag kvällen. Hoppas att morgondagen blir lite bättre.  Jag vill INTE se snö dala. Jag VILL se solen smälta mer äckelsnö som den gjort idag. Jag vill INTE börja dagen med att hälla ut kaffesump. Jag VILL träffa Mia nån dag & JAG VILL sätta mig på RITZ med Lisen!!
Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Ser ut som en mysdag iaf;)



Jasså du har t om glömt smaken haha...min mage klarar inte av För mycket av någonting, därför får jag variera...- Hmm..varierar iaf bra i sötdjungeln;)



Hoppas verkligen få sova, för skallen gör mig galen...



Sôv Gôtt ni oxå;)



Kram från Snöigt Värmland / Gizze

2010-02-23 @ 22:21:22
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0