Måndag 8.49

Idag är det studiedag här i Sölvesborg & det betyder ju då även att alla dagishem & förskolor har stängt = jag får va hemma och ta hand om barnen. Usch va jobbigt att behöva stanna hemma och slappa med en kopp kaffe och svallertidning. Usch och fy va jobbigt att behöva umgås med barnen, ligga & mysa med bebis i sängen, ta ett värmande stärkande bad. Ja fy katten va jobbigt att mysa till det en kall måndag. hehe

Tack älskade Lisen som gör det möjligt för en mor (med numera ständigt dåligt samvete) att vara hemma med de små idag.  Du är så bra så det sviir i öga!

Vi hörs sen!

Mia, min mobil ä knas IGEN!!! ring mig!

Nu ska de det spelas musik. ljuvliga toner ska dåååååna från vårt pittoreska radhus.. see ya!!

Kommentarer
Postat av: Lizzi

Det var det lilla:o) Jag älskar ju att jobba!! Hoppas ni haft en alldeles underbar dag!! Nu ska jag iväg o jobba lite igen....på Johans jobb:o) KKKKKKKKKRrrrrrrrrraaaaaaaaammmmmmmm

2009-09-07 @ 16:08:10
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: faster johanna

Saknar er sjuuuuuuuuukt mkt :(älskar er

2009-09-08 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0