åååååååå förlåt skitmycket!!!

Jag har så mycket i min lilla hjärna nu med jobb å festival å barnkalas å fan å hans moster så jag har glömt att tacka för Brevet från Ulrika med familj. Förra veckan fick vi ett brev på posten som var till min svärfar ( åxå kallad bihang jaaaa, Noa. Lyssnar man på dansband så är man faktiskt ett bihang hahaha)

I brevet så var det en signerad affisch till honom från självaste Torgny Melins, ett av Sveriges största dansband som åxå kommer ifrån Säffle. ( Keiren har även varit förlovad med trummisens dotter hahaha ja, Keiren är en tjejtjusare på hela 9 år haha) Svärfaren blev så lycklig!!!

-detta du Malin är bättre än din skitmusik!! Detta är riktig musik. Den här ska jag rama in och hänga på bästa ställe :)

Yes, Ulrika... han vart jättenöjd!

Tack snälla söta!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej hej !! Men de va ju tur att posten skötte sig, ha ha !!

2009-05-26 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0