Säffle 09.45

Allt gick jättebra igår. Tänk vilka underbart snälla barn jag har. Inte ett skrik eller gnäll på hela resan & det trots att Freja bara sov 20 minuter i Hässleholm. Hon tyckte nog att det var jätteroligt att åka tåg för hon skrattade, pratade och charmade alla som satt i hennes närhet.  En sak som jag ändå måste erkänna är att ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ va tråkigt det är att åka tåg. Man bara sitter ju där. Inte kan man sjunga som en galning, inte kan man bygga kojor och inte kan man stanna när man vill.  Alva tyckte faktiskt som mig.  Jag har tom blåmärken efter allt bärade..:(((  Har köpt biljetter redan tills vi ska åka upp nästa gång.  Får väl ta smällen en gång till för Keirens skull  sen är det bra! SJ suger fett sa Alva ..hahahahahaha ( mitt barn= bra barn )

Nu ligger Freja och sover. Mamma tog med Alva på fredagsgympan och jag sitter här och tittar ut på ett VINTERLANDSKAP med stort V.  Ett vinterlandskap som skulle få de flesta Blekingebor att ramla baklänges. 

Ida min syster och hennes Marie kommer snart. Jättekul!!

Puss och kram till er alla
men speciellt till Keiren som va helt knäckt igår när vi skulle åka. Det gjorde så ont i mig & jag kunde inte hålla tårarna tillbaka när han sa att det gjorde ont i hjärtat. Älskade Keiren jag längtar så efter dig. Vi alla älskar dig enormt.




satt och skrattade för mig själv åt den här annonsen i "tågtidningen" . Folk köper visst allt!! hahah Började gapskratta högt när jag insåg att företaget som säljer skiten låg i Säffle..hahahahahaha

Det började snöa i Halmstad och när vi hade passerat Göteborg så såg man inghenting!!

Framme :))

Överraskningar till barnen på sängen :))


Kommentarer
Postat av: sandra "piik"

åhh åh åh åh är du här nu!!! :D :D :D

idag är jag hos brorsan i örebbro på sjukhuset hela dagen, men imorgon, kan du ses då?

2009-03-13 @ 09:52:14
URL: http://piiket.blogg.se/
Postat av: Mia

Jädra vad du e bäst! jag tror du vet det va, ser ut att ha det mysigt, snygga kläder barnen fick.. blir pirrig i kroppen när jag skulle öppna din blogg för tionde gången, och jaaaa nytt inlägg med massa bilder så kul. Någon gång innan vår mammaledighet är slut måste vi få följa med upp, vi vill ha semester och alva kan visa vilda sin hemstad! ha en sån bra dag som just du förtänar. kram på dig och barnen med så klart

2009-03-13 @ 10:02:48
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Anki

Skönt att resan gick bra...men håller med, det är tråkigt att åka tåg!..men det kunde vart värre! ni kunde ha åkt buss, urk!!

HA det så bra i metropolen nu=)

Kram kram

2009-03-13 @ 10:08:26
URL: http://www.alltochingenting.se
Postat av: Lizzi

Gött o se att allt gick bra o vi är ju så rutinerade bilförare nu fast vi bara har haft körkort så kort tid, för oss är inga problem att köra de fjuttiga 50 milen..haha! De kommer bli supersnygga i de nya kläderna:) Mormor ho kan ho:))Se nu till o inte ta med snön hit för det som kom igår är redan borta så nu räcker det. Ha det görr o krama Ida o Marie från mig, hoppas få se kort på dom sen o så vill jag se en bild på mamma o Per oxå:) Kram kram kram

2009-03-13 @ 12:36:23
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: Camilla

Välkommen hem ;-)

skönt att resan gick bra!

massor av kramar hoppas vi ses!

2009-03-13 @ 13:09:49
URL: http://cacemillas.blogg.se/
Postat av: Kattis

Som sagt jag e nog inte vidare smart, jag har ju inte ens fattat att du skulle till Säffle?! Men hallå jorden anropar... Hur länge ska du vara här?! Kram

2009-03-13 @ 20:09:13
URL: http://katteyes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0