FunFood är igång!! :)

Idag har jag och Lisen haft första träffen med ett blivande brudpar.  Om allt blir som vi vill så ska vi laga maten till deras bröllop den 11 juli nu i sommar.  Mötet var kanonbra och jag hoppas att dom väljer att anlita oss, MallaWalla och LisenPisen....Funfood!!! :)  Vi har så länge haft planer på att dra igång detta här nere men det har ju vart lite mycket den senaste tiden med bebisar å allt + att det måste nästan bli ett jobb för att det ska komma igång.  Alla vi har arbetat med tidigare har varit jättenöjda och vi känner oss taggade och säkra på detta nu.  ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag älskar vårt FunFood.
 
FunFood står för glad, enkel, frisk och coolt mat i bufféform. Vi kommer till er och lagar. Inget krångel med serveringsfolk eller trerätters middagar. FunFood är till för de som vill ha mingel och trevliga middagar. Där man kan resa sig när man vill, äta vad man vill och hur mycket man vill.  Mycket grönsaker, vegetariskt, färg, form men även en hederlig potatisgratäng och något i köttväg.  Jätetgott!

Håll tummarna för oss!

Nu blir det middag här hos familjen Wall, persson, Svensson. Sen blir det soffan för efter allt middagsprat om mat och ideér så är min skalle sååå trött!!!

Kramen på er :)


Kommentarer
Postat av: Mia

wow låter ju så kul, lätt ni ska va hos mig när jag gifter mig, eller hur! varit tuff dag idag , men ska snart sova, det brukar bli bätttre nästa gång jag vaknar! : ) puss kram

2009-03-22 @ 20:36:21
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Mia

skit skrev komentar som försvan, ja ja bra va den så klart : ) jag ska anlita er till mitt bröllop, lovvvar! puss

2009-03-22 @ 20:38:17
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Helene

Åh så roligt!! Lycka till med funfood :-)

Ja du har missat nåt ;-)

Jag är fortfarande sååå sjukt nervös för ingen hör av sig...

Återkommer så fort jag vet det jag vill veta....

2009-03-22 @ 20:46:02
URL: http://heleneantonsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad roligt!!! Lycka till! Kramis

2009-03-23 @ 08:51:11
Postat av: Åzzy

Det kommer att bli jättebra! Det är nästan som ett café! Tror på er!

2009-03-23 @ 09:53:17
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: e

Hej, Er affärsidé låter ju helt lysande, skriv en affärsplan, ta kontakt med Almi och NUTEK så är ni i hamn. Det finns massor av bidrag/stipendier att hämta för kvinnor som startar eget.



Låter fantastiskt! Ni levererar inte till Jönköping? Syrran ska gifta sig och behöver mat ;-D :-D



Kör hårt!

2009-03-23 @ 18:43:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0