Nedräkning börjat SRF- 2010

Njuter av att bara va med barnen & Ola.  Har vandrat i dimma idag. Inte riktigt hängt med i svängarna. Skönt att det snart är natten. Haft en helt underbar festival även i år. Okej.. dåligt väder men det är smällar man får ta. Hade precis lika roligt för det. 

Top 5 ( fick bli 7 )

1. Kamelot, längst fram i värsta skyfallet jag någonsin upplevt.
2. In Flames. Längst fram, headbanga i en åtta för att orka med i över 2 timmar.
3. ZZ -top med barnen. Alva sitter på mina axlar och rockar gärnet. Hon var helt galen.Tog all uppmärksamhet och alla    runt oss tittade mer henne än på skäggen. *stolt mor*
4.
Keiren när han spelar skiten ut alla på Guitar Hero
5. Amon Amarth!!!!!!!!
6. Piiken såklart :)
7. Alla andra,
mrT SrömT, Johan, Arvid, Olsén (för att nämna några) Ni är helt underbara!!

Bottennapp 5 ( blev 6 )

1.  Man bajsar faktist inte där folk kissilissar
2. Att festivalen tar slut.. :(
3. Ljudet
4. Borttappade pengar
5. massa kött å skrutt i alla smörgåsar! ( jag vill åxå ha vanlig macka)
6. Alla tjuvar som hittat till festivalen... MÅTTE NI BRINNA!!!

Tack igen Ola för att du tog semester hela veckan så jag kunde göra det här!  Älskar dig enormt! Nästa år fixar vi barnvakt!

Kommentarer
Postat av: Pocca

Botten napp: KYLAN!!!! allt annat var toppen!!!!!!!!!!!! Pöss

2009-06-07 @ 21:13:07
URL: http://poccahonta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart vi ska vill uppleva fesivalen med dig :)

2009-06-07 @ 21:32:25
Postat av: Lizzi

Tänk att alla pusselbitarna föll på plats tillslut. Känns som du vart på 28 ställen samtidigt ungefär..haha! Jag är iallafall hos pappa nu o vi ska till sjukhuset idag efter två. Är skitnervös för vad jag kommer möta där o det har nog aldrig varit så tungt o köra hit nångång...phhhuu! Ring mig nångång när du har möjlighet. Puss o Kram

2009-06-08 @ 10:07:35
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Postat av: mitha

Ja allt var toppen förutom KYLAN!!!!! Brrrrrrrr



Ja jäklar va det regnade när Kamelot spelade men de var sjukt jävla bra!!! Tack för att du visade dom i bloggen för ett tag sen så jag(mfl) fick chansen att kolla in dom! Sanny blev såld också!



KRAMAR

2009-06-08 @ 10:38:51
URL: http://www.himmelohelvete.se/wp
Postat av: Kamilla

Headbanga i två timmar? Shaking baby synddrom? Nej,Shaking Malin syndrom heter det nu;) Stackars ditt huvud......

2009-06-08 @ 22:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0