Andas in ... Andas uuuuuuuuuuut!

Sitter & inväntar Alvas Pappa.  Hennes pappa, sambo & Alvas storasyster Sanna kommer & hämtar henne. Pirrig i magen men det kommer gå jättebra. Och till alla er som undrar...

-jajjemensan, alla barnen har olika pappor.  3 barn 3 pappor prisat vare herren, gud vare med er!! . På olika platser, städer, tom. i olika länder.  Men men varför göra det lätt för sig.  hahaha

Slutade lite tidigare idag så jag kunde vara hemma när dom hämtar henne. Dom har blivit liiiiite sena. Men snart så kommer dom. Alva längtar så mycket efter Sanna nu, hon håller på att explodera.  Vi har packat väskor med allt man kan tänka sig att en 5-åring behöver i några dagar.  Hon har stenkoll på vad man ska ha på sig = bra barn!

När Alva kommer hem på Söndag så bär det av till Malmö där Keiren ska flyga till sin Pappa i Norge.. herreguuuuuuuud hur mycket ska jag klara av egentligen.  Jag tror jag får sätta mig ner å andas stora stora andetag så jag hinner med.  Äh, spelar ingen roll, jag hinner inte med. Känner mig helt lost men jag biter ihop, visar bara glädje för mina barns skull.  Har ju vetat om att detta en dag kommer att komma, nu är vi där.

Älskar er Alva & Keiren. Älskar er så mycket,  jag blir helt knäsvag när jag tänker på er. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina kort, det kommer gå jättebra!

2009-06-25 @ 22:20:03
Postat av: Kattis

Ja Sanna har jag träffat när jag varit vikarie på Tingvalla, en mycket mysig tjej! Visste inte vem hon var först om jag ska vara ärlig...

Härligt för Alva att det funkar bättre nu o skönt för din del med!



2009-06-25 @ 22:37:05
URL: http://mycateyes.blogspot.com/
Postat av: Mia

nu blev jag tårögd, va stolt jag är över dig, du klarar detta. Det gör du, du har klarat värre saker hjärtat. Och Alva, hon är det märkvärdigaste barn jag mött, hon trampade rakt in i mitt hjärta, presic som du och resten av din familj. puss

2009-06-26 @ 07:01:36
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Lizzi

Jaha nu blev jag oxå tårögd!! Efter allt så känns det nästan overkligt att det händer men det gör det....ja du vet;o) Pöss

2009-06-26 @ 14:31:09
URL: http://lizzibitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0