07.56

Som sagt allt gick bra igår. Keiren hade feber men inget värre, Freja var en A-bebis som vanligt & Ola & jag njöt av allt. Dock kom njutet av sig i Mellerud där en STOOOR BIL blockerade vägen i 6 mil. Han körde 50 på en 90-väg. Kön bakom oss var enorm och vi va de enda som tog det säkra före det osäkra, körde inte om utan låg där säkert och puttrade bakom fanskapet!!  Jag höll på att bli galen!


Väl framme hos mamma & Per så fick vi middag. Det var så gott.  Jag & Ola fick oköttiga "köttbullar" med potatis & sås. De andra satt där & köttade sig med de köttigaste köttisbullisarna jag skådat... ;)))  Vi alla åt & efter maten fick vi blåbärspaj..aaaaaaaaaaaaaaaaaa jag åt så jag sprack!

By the way... det regnar. Det har tydligen regnat i nästan 2 månader.  Trodde vi hade tagit med oss sommaren från Blekinge för igår var det jättefint men .. tyvärr! The rain is everywere. Jaja, lite blött har väl inte skadat nån.




VÅRT HJÄRTA!!! ååå vad vi har saknat vackraste finaste bästaste Alvisen

Mamma har fått en ny jättefin altan

SåpbubblorKalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0