TUSEN saker ....

att göra innan vår resa upp till de Värmländska skogarna.

1. Tvättas undan
2. Rensas i kylen
3. Städas i alla rum ( städa kan man inte göra för lite..hehehehe )
4. packa
5. Sortera
6. Städa bilen ( jaja den är ren men poleras kanske? )
7. Packa in i bilen
8. kolla igenom all packning så inget missas
9. koll igenom all packning en extra gång...bara iFALL
10. Storstäda kylen
11. rensa garderober
12. Tvätta mattor
13. SLAKTA GRISEN!!...aaaaaaaaaaaa

Stackars Ola, när jag ska åka någonstans så ska de städas så in i helvete. Men det är faktiskt min mammas fel. Hon har alltid varit sån & i mig finns även den genen. Jag städar konstant.  Allt som ligger i min väg åker bort om man inte passar sig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0