21.14

Alla barnen sover som änglar. Alva slocknade som en stock efter allt lekt hos sin vän Amanda. Inget gnäll eller tjat om att hon inte ville sova. Tack! Behövde det idag.  Som sagt hon är helt underbar men jösses hon kan spela ut mig & Ola mot varandra ibland så vi blir alldeles galna..i smyg ;)  Precis som Kamilla sa förut: Barn med talets gåva kan vara en pina!!
- TRO MIG!!

Har inte hänt så mycket idag faktiskt. Plockat & pillat i vårt hem. Rensat Frejas garderob. Plockat bort alla "56" kläder nu.  EN HEL SÄCK!!! Tänkte tidigare idag att man får nog uppdatera hennes garderob snart och tjoffapoffa när jag hämtade Alva förut så fick vi en ny säck från Amandas mamma med kläder från Alice, Amandas lillasyster. Massa jättefina Esprit och polarn&pyret kläder.  Blev jätteglad.  Vad ska jag köpa nu då? :(((   ;)

I säcken fanns det även ett par helt nya "päls"-uggs . URSÖTA!



Nu tar vi natten. Kram & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Åzzy

Vilka goa tofflor! Perfekt att få ärva snygga kläder!

2009-01-20 @ 07:57:08
URL: http://sloppyme.tumblr.com
Postat av: Camilla

Såna tofflisar har Ester haft oxå så söta.

Ha det bra

kram

2009-01-20 @ 09:25:43
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0