Tack gode gud!!..

för att denna Måndag är över. Så här såg det ut i morse!!

1. jag njuter av lugnet, nystädat, tvätt som doftar gott, Alva ligger & sover & jag & Freja njuter av frukosten
2. plingplong på dörren
3. 5 pers. som ska dra nya kablar i HELA huset, genom alla väggar & in i alla rum!! Total kaos!!
4. var meningen att de skulle komma i morgon!!
6. Dom börjar riva i allt. Dra ut allt i alla garderober.
7. Jag springer upp och väcker Alva
8. kommer ner, hela hallen full i allt som stått i garberoben under hallen = mycket
9. försöker komma fram...
10. FÖRSÖKER KOMMA FRAAAAAAAAAAM.
11. slänger in mina blöta arbetskläder i bilen.
12. slänger in barnen som inte käkat frukost i bilen.
13. glömmer 78% av allt jag behövde ha med mig.
14. andas andas andas
15. tripp in till Farmor & farfar= ge barnen frukost & försöka få kläderna torra!!!!
16. Till dagis för inskolning av Freja
17. får låna dagisets torktumlare & personaltoalett där jag sminkar mig och tillslut får på mig torra kläder så jag kan
       jobba.
18. jobbar: 11-15
19 åker hem & inser att 3 världkriget är inne i mitt hem!! Kaos överallt + att i köket ligger det en karl som förmodligen
      lagt en fiberoptikPRUTT i vårt kök = luktar FAN!!
20. kör tillbaka till jobbet. jobbar : 16.30-19.30
21. äntligen kan vi gå in i vårt hem. Alla karlar är borta. Ser nästan ut som vårt hem.

Puh... huvudvärk.... Vill sova nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy fan!! Sov gott nu!! Kram

2009-08-24 @ 22:38:58
Postat av: Linda J

å du store svarte! tur det är tisdag i dag!

2009-08-25 @ 14:37:21
URL: http://missli.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0