Söndag 21.38

Vilken annorlunda dag vi haft idag jag & Ola. Vi är inte vana att vara själva så vad skulle vi hitta på??? Vi gick ner till stan och käkade pizza :)

Först så hämtade Britt Keiren för att ta med honom ut på golfbanan. Där fick han även ett par nya golfskor & ny handske & efter det tog hon med honom till salongen och fixade en ny frisyr. Han blev supersnygg!!
Tack snälla Britt & Noa för allt!! :))

Alva lämnade vi av vid 12 ungefär. Hon har tillbringat hela dagen & kvällen med Mia, Vilda Viola och deras vän Tobbe i hans hus som man för övrigt springer vilse i.  Där har dom lek hela dagen, käkat godis i massor, kollat på film, käkat gott. Myst hela dagen. Mia släppte av henne halv 9 nu på kvällen och 3,5 minut efter hon lagt sitt vackra Alvahuvud på kudden snarkade hon som aldrig förr.
Tack Mia och Tobbe för att Alva haft en så sjukt lycklig söndag i ert sällskap, hon sken som en sol när hon kom hem.

Strax ska jag hoppa i tvätten. Man blir trött och smutsig av att inte göra någonting hahaha
Vi ses i morgon!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv, Alva är en väldigt speciell ung dam, det är bara till nöje att umgås med henne. Jag fick sms från Tobbe, han ville jag skulle tack dig, han har haft det underbart idag. God natt med er vi hörs imorgon. puss kram

2009-04-05 @ 22:02:23
URL: http://vildaviola.blogspot.com
Postat av: Åzzy

Låter som en väldigt bra dag! På alla sätt och vis. Gott med snälla vänner.

2009-04-06 @ 07:47:25
URL: http://sloppyme.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0