Jackficka Suprice! :)

Nyss kommit hem från ett svettigt träningspass! Jätteskönt. Mindre skönt är dock att jag sitter med en sjukt god Riesenkola i munnen. Ola ringde nämligen och berättade att han hade en överraskning till mig som låg i hans jackficka.  Tack älskade den är jättegod och var precis vad jag behövde. En liten Riesen är aldrig fel!

Nu sover Freja, hon är lite piggare nu. Mia har konstaterat att Freja ser ut som i alla läkarböcker där de visar hur ILLA det kan se ut...  lilla Frejsingen, kan inte va lätt att vara en del av familjen sjukdom.  Ska ta mig ett röj här hemma sen packa bilen, hämta barn & hm.... känns som om jag har tusen saker att fixa!!! aaaaaaa måste till banken med!!!!!!!!

OVER & OUT!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej snuttan.... Nej det var absolut inte menat till dig, vet ju att du har fullt upp! Pözz o krya på er :)

2009-04-14 @ 15:08:51
URL: http://heartdreams.wordpress.com/
Postat av: Camilla

Kör försiktigt imorgomn nu!!

Kram

2009-04-14 @ 15:12:31
URL: http://cacemillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0