Datafrihelg DELUX!

Ni har säkert märkt vissa av er att en datafri helg varit framme i mitt liv:D Underbart att inte vara uppkopplad & tillgänglig. Jag har bla. varit i Ullared & Halmstad. Shoppat lite julklappar, vinterkläder & en pälskrage size superXL. Helgen har varit lugn och avkopplande förutom Ullared då. HERREGUD I HIMMEL!!! Folk är ju tusan inte kloka. inga kommentarer....

I morgon är det en stor dag. Och med det säger jag bara att ta mig härifrån. Ibland önskade man att man hade en tidsmarskin. Då skulle jag spola tiden framåt så allt det praktiska i mitt liv var färdigt. Jag önskar mig åxå en egen säng. Både Alva & Freja ligger  i min säng däruppe & det tillsammans med min trötthet nu blir inte bra alls. Jag vill bo på hotell i natt. En liten välanvänd 90-säng på ett hotellrum där jag tom hade accepterat fulgula väggar. En barnfri säng där jag kan sova i lugn & ro.  Godnatt mina vänner ZZZzzzZZZzz

" Room, Twin"

Kommentarer
Postat av: Gizze

Datafritt...är säkert bra, men shit va mycket du måste ha haft att ta igen nu då hahaha =)

Ullared... tror inte jag kommer dit...om jag slipper...har förvisso lovat sonen..men hoppas han glömt det, eller åker med nån annan =)



Lycka till med din stora dag! Jag skulle också vilja spola fram...åtminstone till helgen...ska bestämma mig hur det blir med allt...kurs= lägg ner eller kurs= ta mig i kragen & kämpa...

Måste bestämma vad som ska ske...



Sov gott & drick myyyyyyycket kaffe i morrn nu



Natti

2010-10-24 @ 23:36:24
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: sara

Det bästa med att sova på hotell är ju frukosten!! Vilken lyx att få vakna med en sådan frukost.

Lycka till med din dag

2010-10-25 @ 07:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0