Lördag 20 / 2 & inget Ullared

Det blir inget Ullared & stuga. Man kan ju inte åka i det här vädret!! Man utsätter sig INTE för detta frivilligt...eller ja, min mamma & fantastiske Per ska åka buss till Stockholm idag & kolla på Björn skifs. BUSSchaufför, KÖR FÖRSIKTIGT!!!!!
Ullared blev istället morgonmys med Freja. Hon är på toppenhumör även idag :) Vad har jag gjort för att lyckas få 3 glada barn. Hurraaaa!
Smaka Mamma SMAKA!!!
-nej Freja jag vill inte äta smör!
Jag sitter & laddar upp massa kort till Rikard en trappa ner gruppen :)
Kortet på mig har jag fått sudda lite på. Lisen är bakom mig men jag vet att hon hatade det kortet. Ska fixa ett nytt på mig nere på jobbet till veckan.  Gruppen har nu 6 medlemmar ..hurraaaaa!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Trist när man planerar saker-men som sagt - man ska inte utsätta sig för vädrets makter i onödan!



Här blir det bara vara inne idag- tänker inte skotta- gjorde det så det räckte igår...



Nu blir det stoora muggen kaffe;)



Ska kolla in gruppen;)



Hoppas ni får en härlig lördag!



Gizze

2010-02-20 @ 09:16:40
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0