Efter jobbet idag hämtade lisen mig. Vi sk...

dsc00497 (MMS)

Efter jobbet idag hämtade lisen mig. Vi skulle nämligen åka till karlshamn och träffa vår kära vän janne och hans chef. Vi träffades, åt, drack, pratade jättemycket värmlandsspråk högt och ljudligt och skrattade som galningar. En mycket trevlig middag. Lisen åt elefantöra, janne och chef åt plankstek och sniglar och jag åt vitlöksbröd med friterad banan med glass. Ja man kan faktiskt äta det samtidigt. Till min varmrätt, bananen slank det ner ett halvtaskigt glas rödvin, perfekt! Tack snälla för middag och mycket skratt. Godnatt alla. Måste sova nu, har en hej krog att ta hand om i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0