Läkarbesök med Frejisen

Idag väntade läkare & barnmorska på en lite mer "musklig" Freja. Sist vi var på läkarkontroll var hon pytteliten & lite "slapp". Hon behövde lägga på sig lite muskler sa farbror Dr.  Om vi har tränat??
-Men JAAAAAAAA!!!
Idag 3 månader senare så är Freja värsta atleten. Hon går, rumpgår och är överallt hela dagarna.
Hon har växt!!! Hurraaaaaa. Nu är hon 15 månader ung &
47 cm runt huvudet
74 cm lång
9300 gr rent fläsk, muskler & blod

Hon är precis så där löjligt perfekt som man vill att bebisar ska vara.
Barnmorska nöjd.... CHECK!
Farbror Dr nöjd ... CHECK!
Mamma & Pappa nöjda.. Alltid!

Kommentarer
Postat av: Gizze

Guuu va gött;))) Skruttisar är bara så Underbara- jag har tur som får låna iaf;)



Kramiz

2009-11-17 @ 18:09:31
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Gizze

japp;)) lånar hejvilt;)



har en son på 16 ..bäst i världen förstås;)



har alltid haft barn omkring mig!

jobbat med barn i alla tider..nu i familj med 4 barn + att jag har en flicka på 1år varannan helg- suuper mysigt;))



du vet nog vem jag är när vi ses- ska komma fram till dig- när det är dags för jul i säffle!



2009-11-17 @ 18:49:45
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Katrin

Hon är precis lika "stor" som min lille Alfred snart 11 månader. Roligt repotage i tidningen:-)

2009-11-17 @ 19:43:34
Postat av: mormor

Underbara Freja med gener från värmland och blekinge kan det inte bli något annat än perfect.kram

2009-11-17 @ 21:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0